Dalyvavimas įvairiuose projektuose

2018-2019 m.m.

DANTŲ ĖDUONIES PREVENCIJOS PROJEKTAS

„GRAŽI ŠYPSENA“

2018 m. spalio – 2019 m. sausio mėn. Bezdonių vaikų darželis dalyvavo dantų ėduonies prevencijos projekte „Graži šypsena“.

Projekto organizatorius – Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras.

Projekto „Graži šypsena“ tikslas – gerinti vaikų burnos sveikatą, mokyti taisyklingai prižiūrėti nuolatinius dantis. Projekto tikslinė grupė – 5-9 metų amžiaus mokiniai.

DSCF4023

DSCF4028

DSCF4050

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ekologinio – meninio ugdymo projektas „Kuriame kartu su gamta“

2018 m. lapkričio – gruodžio mėn. mūsų ikimokyklinė įstaiga prisijungė prie Vilniaus rajono ikimokyklinio ugdymo įstaigų piešinių konkurso – parodos „Kuriame kartu su gamta“. Organizatoriai – Vilniaus r. Marijampolio vaikų lopšelis- darželis.

Projekto tikslas – išgyventi kūrybos džiaugsmą kuriant gamtoje ir gamtai, ugdyti kalbinius gebėjimus.

Uždaviniai:

1.. Plėtoti aplinkosaugines idėjas per kūrybinę veiklą su gamtine medžiaga.

2.. Veiklos metu ugdyti vaikų kalbinius gebėjimus.

3. Skatinti domėjimąsi aplinka, organizuojant išvykas į parkus, miškus, pievas, kaupiant gamtinę medžiagą.

Su vaikais sukūrėme šią rudeninę mozaiką.

20181119_110446

 

Literatūrinis kūrybinis projektas „Kaip zebras Zimbardas pievoje pasaką surado“

Projektas buvo organizuojamas 2014 m. kovo mėn. Šiame projekte dalyvavo  ,,Daigelių“ grupė.

Projektas skirtas paminėti balandžio 2-ąją Tarptautinę vaikiškos knygos dieną ir Hanso Kristiano Anderseno gimtadienį. Projektą organizuoja Vilniaus lopšelio-darželio „Žilvitis“ pedagogės Ramunė Gustienė ir Jurgita Riaubytė.

Tikslas. Kartu su vaikais siekti kūrybinės laisvės, spontaniškos improvizacijos ir kūrybinio džiaugsmo.

Uždaviniai:

1. Kartu su vaikais patirti skaitymo džiaugsmą, skatinti vaikų domėjimąsi knygomis netradiciniais būdais.

2. Tutinti vaikų žodyną įvairiais būdvardžiais, ištiktukais, lavinti rišliąją kalbą, mokytis išklausyti, bendrauti.

3. Per literatūrinį tekstą ugdyti moralines vertybės, bei estetinį suvokimą.

4. Skatinti pedagogus ieškoti įvairių formų ir būdų, kurie įkvėptų vaikus saviraiškai.

Vykdomo projekto akimirkos Bezdonių vaikų darželyje:

Pirmadienis. Apsilankymas bibliotekoje.

Vaikai susipažino su biblioteka, pasirinko sau patikusią knygelę, užsiregistravome. Bibliotekoje vaikučiai klausėsi darbuotojos skaitomos Hanso Kristiano Anderseno knygelės. Piešė patirtus įspūdžius. Bibliotekoje surengėme vaikų piešinių parodą. Vaikams labai patiko ir panoro dar kartą čia sugrįžti.

 

 

 

 

 

 

 

Antradienis. Parsineštų knygelių iš bibliotekos vartymas, skaitymas. Pasakojimas pagal paveikslėlius.

 

 

 

 

Trečiadienis. Vaikai (mokantys jau skaityti) skaito draugams pasakas. Seka pasakas vieni kitiems. Įspūdžius, išgyvenimus vaikai perteikė piešiniuose.

 

 

 

 

Ketvirtadienis. Kartu su vaikais darėme, kūrėme knygeles.

 

 

 

 

Penktadienis. Ši diena ir dar keletas dienų buvo skirtos vaidinimui. Su vaikais bandėme vaidinti įvairias žinomas pasakas (lėlių teatras, pirštukinės, pirštininės lėlės, pačių pasigamintais personažais iš tualetinio popieriaus rulonėlių, inscenizacija). Šios dienos vaikams buvo smagiausios. Vaikai su malonumu vaidino vieni kitiems, kvietėme kitų grupių vaikus pasižiūrėti vaidinimų. Pabaigoje bandė ir patys kurti savo pasakas, istorijas.

 

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *